• خانه
  • آغاز ثبت نام کلاس های آزاد

آغاز ثبت نام کلاس های آزاد

آغاز ثبت نام کلاس های آزاد

شروع ثبت نام کلاس های تخصصی آزاد آموزشگاه هنری بهزاد و موسسه دهکده نقش هنر بهزاد آغاز میگردد متقاضیان برای ثبت نام رشته های ذیل می توانند به این دو مرکز مراجعه نمایند.

گرافیک

طراحی

نقاشی

خوشنویسی

نگارگری

مجسمه سازی

انیمیشن

عکاسی

تدوین

طراحی وب سایت

کنکور هنر

آزمون ورودی هنرستان

برگذاری دوره های آموزش تخصصی آزاد هنری در اصفهان در رشته های طراحی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، عکاسی، تدوین ، طراحی وب سایت ، کنکور هنر و آزمون ورودی هنرستان در موسسه نقش هنر بهزاد .

اصفهان، پایتخت فرهنگی و هنری ایران، دوره های آموزشی متعددی را ارائه می دهد که به روح خلاق در زمینه های طراحی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی و عکاسی کمک می کند. این دوره های تخصصی فراهم می کند یک پلت فرم برای افراد به منظور افزایش مهارت های هنری خود و کشف خلاقیت خود را در یک محیط پر جنب و جوش و حمایت. این که آیا شما یک مبتدی هستید که به دنبال یادگیری اصول اولیه هستید یا یک هنرمند با تجربه که به دنبال اصلاح تکنیک های خود هستید، اصفهان چیزی برای ارائه به همه دارد. دوره های طراحی پوشش طیف گسترده ای از رشته ها، از جمله طراحی گرافیک، طراحی داخلی، و طراحی مد، ارائه دانش آموزان با دانش و مهارت های لازم برای ایجاد آثار بصری خیره کننده و تاثیر گذار از هنر. علاقه مندان به نقاشی می توانند خود را در تکنیک های مختلف، از نقاشی مینیاتوری سنتی ایرانی تا هنر انتزاعی معاصر، تحت هدایت مربیان با تجربه غوطه ور کنند. دوره های گرافیک تمرکز بر طراحی دیجیتال، اجازه می دهد دانش آموزان برای یادگیری برنامه های کاربردی نرم افزار و ایجاد گرافیک بصری جذاب برای چاپ و رسانه های دیجیتال. خوشنویسی، یک هنر باستانی است که عمیقا ریشه در فرهنگ فارسی دارد، همچنین به طور گسترده ای در اصفهان آموزش داده می شود، به افراد این فرصت را می دهد تا بر ضربات پیچیده و ترکیبات ظریف که این عمل بی انتها را تعریف می کنند، تسلط پیدا کنند. برای کسانی که علاقه مند به گرفتن لحظات از طریق لنز هستند، دوره های عکاسی فرصتی برای یادگیری مهارت های فنی، تکنیک های ترکیب بندی و روش های پس از پردازش برای ایجاد روایت های بصری خیره کننده ارائه می دهند. اصفهان با داشتن میراث هنری غنی و یک جامعه خلاق پر رونق، به عنوان یک قطب برای افرادی که به دنبال گسترش افق های هنری خود و آزاد کردن پتانسیل خلاقیت خود هستند، خدمت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *